Tema: Re: Ką daryt su senomis grindimis?
Autorius: Tomas
Data: 2016-11-23 01:06:41
Ju vienintelis privalumas tik toks, kad galbut tinkamai ishdzhiuvus mediena per tiek metu, susigyvenus su patalpos dregme ir galbut nebevaikscios. Grazhu greiciausiai nebus kad ir kiek shlifuotum, o kur dar tokie baisiniai plyshiai, nu nebus gerai su jokiais glaistais, jei tarpai iki 5 mm. .
Kodel laminatui nepritari? Shiaip praktishkiau uzh bet koki masyva.