Tema: Re: prijungimo ikainiai
Autorius: Gimp
Data: 2009-05-22 13:41:52
Dujos pajungimo kastus dideliems vartotojams skaiciuoja taip: skaiciuoja
kiek suvartosi, per kiek atsipirks, jei atsipirkimo nera - neatsiperkancia
dali siulo padengt. Jei atsiperka - veda savo lesom, bet pasirasai sutarti
del kiekiu (jei neisemi ju - moki baudas).

Zmonem yra kitaip: ~1800 pajungimas (skaitliukas, projektavimas ir visa
kita) +~100 lt/m uz duju privedima nuo artimiausio tasko, kur tai techniskai
imanoma. Visos kainos patvirtintos VKEK.

Nepmatau kur cia diskriminacija? Ikainiai per dideli nebent (nors is kitos
puses jie viska legaliai daro, be voku, su mokesciais).