Tema: Re: prijungimo ikainiai
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-05-21 14:53:41
na, as pvz. nesu vienkemininkas ir ne bilekur susigalvojau statytis
nama. sklypas yra kauno m. viename is didziuju kvartalu. esu pagal vst
salygas priskirtas dar prie 60 tusciu sklypu kuriuos turi nezinia kas,
arba kitiems isvis nieko nereikia ir nesiruosia nieko daryti. o kadangi
esu PIRMAS, tai turiu visam sitam kiekiui padaryti projekta, pakeisti
laidus, padaryti tinkama galia. tai cia paties nuomone teisinga?? o
elektra uz 50 m. ne kazkur vidury misko.