Tema: Re: prijungimo ikainiai
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-05-22 12:29:13
niekas to vandentieko nenusavina! kaip tik tiesiam dabar 12 sklypu. is
vandenu paskambino sako nupirksim is jusu uz 1 lt. ir atliksim prieziura
nemokama, nenorit parduot-perduot, suprasim, daug pinigu idejot,
turekites, bet prieziuros nemokamos nebus. jei kas ka - paslaugos bus
mokamos. taip kad niekas, bent musu pvz, nieko nenusavina. mano manymu
su elektra ar dujom daug rimtesni bajeriai vyksta. ypac kai sumoki uz
prijungima pusei kvartalo, o paskui visi jungiasi.