Tema: Re: prijungimo ikainiai
Autorius: tomasz
Data: 2009-05-21 17:04:30
niekas nekalba apie sodybas labanore ar kur nors gludumoj.cirkus daro vos ne
viduryj miesto. esme ta kad pas vst/rst jokios elementarios logikos ir
mastymo nelike, o tik eilini vartotoja at3,14st visur kur tik galima, viskas
poxui zmogelis apmokes, niekur nedings... prie mano sklypo po keliu jei
neklystu vietomos kokie 5 kabeliai eina, ne kad suplanuotu normaliai,
padarytu 1 ar 2, dabar viskas iki lempos, jie gi nemoka, moka vartotojas ir
vedzioja debilai laidus kur tik gali.

--
t.