Tema: Re: prijungimo ikainiai
Autorius: Gimp
Data: 2009-05-22 08:41:14
Siaip visai logiska: didele dalis kastu (infrastrukturos palaikymo) -
fiksuoti. Labai daug kur yra fiksuotas abonentinis teikiant paslaugas
(vanduo, dujos, elektra). Su elektra turetu buti: fiksuotas skirstymo
tinklam, kintamas skirstymo tinklam (nuo suvartotos elektros), elektros
kaina pardavejam (gali dalis buti ir fiksuoto, gali ir ne), Viesuju interesu
kaina ir ant viso to dar PVM. Kai kurios salys dar turi akciza (energijos
mokesti) skaiciuojama nuo suvartotos elektros, ant kurio irgi dar dedasi PVM
(tobulet dar yra kur) :)

Gimp