Tema: Re: prijungimo ikainiai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-22 08:17:35
>O po to per tokius "vienkiemininkus" elektra brangsta (esami vartotojai
> sumoka uz nauju prijungima). Tokiems dalykams turi buti teritoriju
> planavimas, o ne sugalvojau belekur statytis nama - o jus priveskit uz dyka
> komunikacijas.

Ar tokie "vienkiemininkai" praso atvesti elektra iki ju namu? Tegu RST stato apskaitos spinta netoli transformatorines, o "vienkiemininkas elektra pats atsives. Ir tuomet elektra ne pabrangs, o nupigs, nes "vienkieminniku" turtas nepaklius i elektros tinklu balansa.

http://www.skelbiu.lt/emes-kasimo-darbai-su-mini-ekskavatoriumi-6165874.html
Žemės kasimo darbai su mini-ekskavatoriumi.Tranšėjų kasimas el.kabeliui 6 lt.m.

Kabeliu Ispardavimas !!!
5x25 cyky 26.00 lt/m.

Kilometras kainuoja 30,000. As RST uz 200m sumokejau 16,000 ir tai buvo tik mano dalis. Tai yra paciam klojant kainuoja 2 kartus pigiau, jeigu lyginti tik su tavo sumoketais 40% nuo visos sumos.

isvada yra tokia, kad "vienkiemininkams" jokiu teritoriniu planavimo dokumentu ruosti nereikia. Jeigu juos priversi tai daryti, tai vienkieniminkams tai kainuos BRANGIAU, negu pasikloti kilometra kabelio patiems. Teritorinio planavimo dokumentai gali buti ruosiami tik gyvenvietese, nes pradejus visiems kloti SAVO elektros kabelius, neliktu koridoriu saugos atstumams tarp kabeliu, kuris turi buti 1m. Leiskit paklausti tu, kurie bando iteigti, kad kaimo gyvenvietese PATYS GYVENTOJAI turi finansuoti teritoriju ruosimo dokumentus, kaip siuo metu gaunasi su privaziavimo keliais prie sklypu? Kaip tie privaziavimai VISADA atsiranda, jeigu neruosiami teritorinio planavimo dokumentai?