Tema: Re: refinansavimo kaštai
Autorius: CodeC
Data: 2012-08-09 21:20:26
On 08/09/2012 06:17 PM, skaitytojas wrote:
> Jei tikrai kaltas statytojas del terminu, tai variantas eiti per teisma,
> kad padengtu statytojas tavo padidejusisas islaidas. Nors jauciu sansas
> daugiau nei teorinis, ko gero, sutartyje su statytoju sitas uztempimas
> jau bus buves numatytas.

nei velnio ne teorinis. kazkada kai dar buvau durnas ketinau ir as pirkt
nauja griuvena. sumokejau avansa. surasiau trukumus ant sienos. pasakiau
trumpai ir aiskia - iki datos sutartyje neistaisot, arba grazinat
pinigus graziuoju ir nutraukiam sutarty, arba daugiau graziu pokalbiu
nebus. kadangi jiems kvepejo ir stogo perdengimu ir dar daxuja
perdarymu, tai mielu noru viska grazino ir ne uz ilgo pardave kitam :)
aciu dievui poto karto i viska kitom akim paziurejau.