Tema: Re: refinansavimo kaštai
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-09 18:18:00
Jei tikrai kaltas statytojas del terminu, tai variantas eiti per teisma, kad
padengtu statytojas tavo padidejusisas islaidas. Nors jauciu sansas daugiau
nei teorinis, ko gero, sutartyje su statytoju sitas uztempimas jau bus buves
numatytas.

"valytojas"  wrote in message news:k00abs$51i$1@trimpas.omnitel.net...

Gal banke dirbi? NT stumdai?

Kai sudarinėjau sutartį su banku aš norėjau šį nuo  manęs visiškai
nepriklausantį punktą išmesti arba terminą pratęsti iki 24-36 mėn, bankas
nesutiko, paaiškinta buvo, kad čia standartinis punktas ir šis būtent
statytojas "lauku atlieka visus darbus ir priduoda objektus laiku, problemos
pačiam statytojui grėstų, nes panašus punktas bus ir pirkimo pardavimo
sutartyje". Pirkimo ir padavimo sutartyje punktas yra, bet sankcijų jokių
nėra dėl laiku neatlikto pridavimo, turiu sankcijas dėl konkrečių neatliktų
darbų laiku, beveik viskas įrengta, gyvename jau kokie 10 mėn., bet statinys
nepriduotas.
Bankas finansavo 77% statinio įsigijimo su daline apdaila, dabar elektra ir
santehnika sutvarkyta, viskas su apdaila(jei smulkmeniškai žiūrėti viduje
~95-98% - truksta 3 šviestuvų, durų apvadų, grindjuosčių ir dar gal kokia
smulkmena).
Nežinau paskutinių NT rinkos tendenijų, jei be apdailos prieš 12 mėn. vertė
= dabartinei vertei su apdaila, bet tai vistiek banko dalis tik 77%.

Kaimynai kitame banke tik vidaus foto nusiuntė ir klausimų daugiau nekyla,
be jokių papildomų sutarčių ir pan. pratęsė terminą pridavimui 6 mėn.

Įtariu, kad banko darbuotojas nuo sudarytos paskolos gauna +, nuo esamo
kliento išlaikymo +, ir t.t.. nes kam tada reikalingas "asmeninis bankininko
vadybininkas"? O kas trukdo banko darbuotojui su statytoju susibendrauti ir
dar iš šono neoficialiai gauti +?

Tuopat metu bandau smagti statytoją ir banką, statytojo klausimai jau
juridiniu keliu juda, su banku dar kalbuos santykinai gražiai, bet jie
nesileidžia į kalbas, į viską žiūri formaliai. Derybų nera, tinka -
pasirašai ką bankas pakiš, netinka - +1% visam paskolos terminui.

Didžiausia baimė, kad statytojas ir po 6 mėn. nepriduos statinio, tada
bankas vel man +1% įsūdys ar kokį kitą navarotą ištrauks(paprašys padengti
20% kredito)? Banko darbuotoja kolkas šį klausimą ignoruoja, ir taip iki
kiek leistis dūrinimams? Gal kol laikas rekia išsiaiškinti keitimo niuansus
ir būti pasiruošus priimt sprendimus nedvejojant, jei statytojas paskelbtų
bankrotą, per 12 mėn. nepriduotų ar dar kokia nesamonę iškrėstų.

Principai labai paprasti, jei kredito išdavimo metu banko darbuotoja žinojo,
kad statytojo objektai priduodami pavėlavus, netelpant į terminus kitiems
klientams, tada tiktai aš neturiu apie ką kalbėti su šia banko darbuotoja,
gal ir banku.