Tema: Re: refinansavimo kaštai
Autorius: valytojas
Data: 2012-08-09 11:53:14
1.6 banko marža + euribor 6 mėn.

Buvo ir man kilę minčių, kad su statytoju atsiskaityt per kelis etapus, deja bankas reikalavo pinigus panaudoti per 1 mėn. nuo paskolos išdavimo.
Minėjo jeigu nori su tarpiniais atsiskaitymais, tai prieš kiekvieną atsiskaityma žaisti su paskolos didinimu, tada sutarčiu, turto vertinimo išlaidos ir pan..