Tema: Re: gegnes + polistirolas
Autorius: mindis
Data: 2012-08-08 10:25:08
On 08/08/2012 08:29 AM, ozzy wrote:
> Cia butent tai ka dabar nori padaryt su renovacija, kiauram namui uzdet
> maisa ant galvos, o kad ventiliacijose simtas metu pauksciai lizdus peri
> niekam neidomu..
nemanau. kodel dabar jie eme pelyt - zmones susidejo sandarius langus,
bet sienos visvien liko kiaurai persalancios ir cia iskart kondesatas
ant saltu pavirsiu ir aisku pelesis. Sienu ir angokrasciu apsiltinimas
panaikins sita beda. Perdaug meldziamasi tai ventiliacijai. Pas mane
polistirolu apsiltintas senos statybos mazabudis, jokiu atsiprasant
ventiliaciju (viena orginali anga vonioj su uzdarytom grotelem ziema ir
gartraukio skyle) ir nieks nepelija.