Tema: Re: gegnes + polistirolas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-08 08:06:19
> nu va, cia ir baigisis visi gincai del Gamo :)

Kaip ir rasiau tai su polistirolu yra ta pati problema. Jis lygiai taip
pat traukiasi. Kadangi ir polistirolas ir Gamo ir kitos mano bandytos
putos dega lygiai tokiais paciais TROSKIAIS dumais tai pirmenybe
atiduodu polistirolui ne del to, kad jis 5-10 kartu pigesnis, o del to,
kad ji galima isprausti i karkasa ir taip isvengti plysiu atsiradimo
traukiantis bent jau artimiausius metus.
Apie vata as turiu pacia blogiausia nuomone. Ypac pigia. O jeigu is
Lenkijos tai... Gal taupant i ateiti ir i stoga kisti 3 kartus brangesne
"fasadine" vata? O dar geriau priesvejine vata? Kadangi apie vatos
silumines savybes pas mane pati blogiausia nuomone tai ir nesidomejau ir
kol kas nesidomesiu, nes sia savaite dazytojai turi baigti dazyti nama.
Pradesiu dometis kai pradesiu statyti sekanti 2-3 kartus mazesni, o sita
pardavinesiu.