Tema: Re: gegnes + polistirolas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-08 07:53:47
2012-08-07 10:44, mindis rašė:

> bet purskiama?

Purskiama. Tuo paciu pridursiu, kad fasadas pas mane apsilintas 20cm
neoporu pries 2 metus ir paliktas su armavimo sluoksniu. Siemet
dazytojai kambariuose langus aptaise akrilu. Liko dar jo apsciai.
Galvoju kur sukisti. Pasiziuriu is lauko, o ten polistirolas
"uzsirietes" nuo remu kai kur iki 1cm. Tikrai zinau, kad tarpeliu
praktiskai nebuvo, nes buvau nusipirkes besipleciancios juostos ir ji
anuomet netilpo ikisti. Dabar ja naudoti jau nera prasmes.