Tema: Re: gegnes + polistirolas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-08 08:20:11
> Jei teisingai suprantu tai yra panasiai: padariau ne taip kaip reikia,
> sugedo, reiskia sh?

Purskiamas apsiltinimas toks geras, toks geras... kad uzpurskus
netinkamu purskalu tarp gegniu jos pradeda puti. Cia tuom purskalu,
kuris naudojamas Snaiges saldytuvuose. Todel tarp gegniu sudejau iprasta
vata, apacuoje pakaliau plevele, 7,5cm grebestu, nes ploniau tarp ju
atsisake purksti... Ir kas blogai, kad puta nuo grebesto atsitrauke. Man
ramiau, kad neims puti, mazesne tikimybe pelesiui... Problema butu,
jeigu buciau pilnai uzpurskes tarp gegniu. Kas tuomet? Tokiam atvejui
stogas turetu buti daromas be difuzines pleveles, "makaronu" ir
purskiamas tiesiai po cerpiu apacia, kad puta sulystu tarp grebestu virs
gegniu. Jeigu vedinimas tokiu atveju nebus issprestas tai vistiek po
apdaila atsiras pelesis ir puvimas? Ar as klystu? Pataisyk. O kaip
irengti vedinima yra daug budu.

> O del traukimosi tai sakiau i snaige paziurekit, arba i tas pacias maksimas.
> Ten tokia pat puta naudojama gi

Snaiges vatos kubas kainuoja >1000 litu todel ji nelyginama su naudotina
individualiuose namuose.