Tema: Re: gegnes + polistirolas
Autorius: ozzy
Data: 2012-08-07 08:56:13
As visa mediena jau turiu. Dabar ieskau sprendimo kokia pasidaryti
konstrukcija kad siltinciau jau kazkada veliau kazkurioje stadijoje..

Butu idomu koks tai butu polistirolo / vatos sumustinis kad tarp su
medziagu nesusidarytu kondensatas?
http://www.u-wert.net/berechnung/u-wert-rechner/?cid=a_IUbZdW&lang=en

 > Medzio garu pralaidumo koeficientas 4, o polistirolo 5. Taigi yra
labai panasus

idomu ka polistirolo salininkai i tai?