Tema: Re: gegnes + polistirolas
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-06 16:51:53
kaip tu sudesi polistirola tarp gegniu be tarpu? Manau uzsiknisi.
Kazkodel sako, skandinavai dabar jau draudzia naudoti polistirola tarp karkaso, nes medinis karkasas supuna.
Mano asmenine nuomone tai nelabai suderinimi produktai kaip medinis karkasas ir polistirolas.
Jau geriau tada deti vata ir paskui vietoje tu 10 cm priauginimo susuk ta pir plokste.
Visa tai mano asmenine nuomone, o gamintojai ir statybininkai primasto daugybe "panaudojimo" variantu.

T:)