Tema: Re: Pirkčiau 2k. butą Pilaitėje, Vilniuje.
Autorius: Icetom
Data: 2012-06-15 11:57:55
>pilaite man su savo skersvejais bishki creepy, bet chia kiekvienam pagal
>skoni:)

Daug prarandi :-). Pvz. mieste saulė, pravažiavus Spaudos rūmus - lija :)
Arba mieste žiemą šlapias kelias, pravažiavus Spaudos rūmus - plikledis. Ne
gi nesmagu - kiekvieną dieną grįždamas namo, jautiesi kaip patekęs į kitą
šalį ;) :)

Jei rimtai, esu kaip ir patenkintas Pilaitės seniūno darbu. -/+ švaru, gerai
organizuotas šiukšlių išvežimas, žolė kiemuose ir laiku visada pjaunama.
Žiemą gatves stengiamasi laikyti nuvalytomis. Gal tik krūmų apkarpymas
šlubuoja įeinant į laiptinę. Bendrai kalbant apie rajone, didesniu trūkumu
matau gali tik Pi formos namų grupavimą. Labai jau viskas girdisi kas ką
veikia vidiniame kieme.

Beje Pilaitė va kuo gali didžiuotis :D :
http://www.alfa.lt/straipsnis/10419318/VSD.savo.valdovu.rumus..statys.dar.daug.metu=2010-11-03_16-05/