Tema: Re: Pirkčiau 2k. butą Pilaitėje, Vilniuje.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-15 09:03:20
> Seno namo fasado įvilkimas į polistirolą=naujos statybos namas???

Kas kiek laiko savo buta remontuojate?

> O tai, kad net ir įvilkus tą fasadą į polistirolą ir padarius iš jo
> "naują namą" visa šildymo sistema lieka ta pati, vamzdynai tie patys,
> liftai tie patys ir t.t. tai jau kaip ir dzin taip reikia suprasti?

Rasiau, kad Pilaiteje visus siuos darbus reikes atlikti, o Lazdynuose
jau buna ir stogai pakeisti ir vamzdynai. Mano name visa sildymo sistema
rekonstruota.

Paskaiciuojam kainu skirtuma 65m2 x (3400-2600) = senos statybos vieno
kambario butas + vidaus irengimas, kuris kai kam gali siekti dar vieno
vieno kambario buto kaina.