Tema: Re: Pirkčiau 2k. butą Pilaitėje, Vilniuje.
Autorius: Vitas
Data: 2012-06-15 10:12:12
Neesu prieš senos statybos namus, bet juose matau kelis, labai ryškius
minusus:
1. Dauguma gyventojų butus GAVO, gal todėl nėra nuosavybės jausmo, stimulo
rūpintis savo turtu ir t.t.
2. Kambarių išplanavimimas pritaikytas nykštukams - 1m2 tūlikas, vonia 2m2,
virtuvė 3-4m2. Aišku galima perplanuoti, griauti sienas ir t.t., bet kadangi
nežiūriu į butą, kaip į didžiausią siekemybę, gyvenimo investriciją ir t.t.,
tai ir nėra labai daug noro skirti tiek daug resursų buto pertvarkymui.