Tema: Re: Pirkčiau 2k. butą Pilaitėje, Vilniuje.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-15 07:39:23
> Labai skystai, paviršutiniškai lygini. Namas (tipas, 5/9 aukštų, plotas)
> statybos metai, būklė. Į šildymo sąskaitas sukrinta
> pavogtas/nedeklaruotas karštas vanduo. Jei nematai problemos, kad

Mano name karsto vandens apskaita vykdoma elektroniniu budu. Vogti
nesigauna.

> temperatūra rūsiuose (jei peršąla) ir laiptinėse neatitinka HN, tai
> turbūt savaime suvokiama, kad spjaut jums ir ant gyvenamųjų patalpų
> mikroklimato (ta pati HN), nes prisisukat taupydami šildymą iki 15-17?
> Visa tai *COUNTS IR DEPENDS*.

Apsiltinus cokoli bedos dingtu. Vienintelis kas liko tai apsiltinti
nama. Fasado ivilkimas i polistirola butu kainaves ~3,000 litu / butui.
Taigi uz max papildomus 5,000 butu naujos statybos namas. Palyginimui
Grigiskese tokius butus parduoda butus po 2,600 lt/m2, o salia statto ir
su daline apdaila parduoda po 3,400 lt/m2. Pradejau nuo to, kad naujos
statybos namu pirkti neapsimoka, nes per didelis kainu skirtumas. Buto
vertes padidejima didziausia itaka turi aplinka: vieta, kaimynai,
kamsciai... Bet, jeigu nuspresciau, kad man reikia pirkti buta
daugiabutyje tei, nesuprantu kodel, imdamas paskola zvalgyciausi i nauja
statyba... kol apsispresciau pirkti senos statybos. Bet ne tokios senos,
kaip senamiestyje, kuris gali sugriuti ir paputus vejui.