Tema: Re: Pirkčiau 2k. butą Pilaitėje, Vilniuje.
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-14 15:23:41
Vidas Makauskas rašė:

> Butent tokio amziaus namams prasideda remonta. Ar ten keistas stogas, ar
> keisti vamzdynai...
> Gyvenu 1974 metu daugiabutyje. Mano namas yra siame sarase
> http://www.diena.lt/dienrastis/miestas/-silciausiu-namu-sarasas-401447#axzz1qyfkFcMo
>
> o mineto Vyduno 7 jame nera. Todel, kad mano name jau rekonstruota
> sildymo sistema.

Visiškas fail :-)
Vidai, tai yra daugiausiai padidėjusio suvartojimo namai. Ar nori
pasakyti, kad rekonstravus šildymo sistemą, tavo namas pradėjo suvartoti
daugiau ir tu tuo didžiuojiesi...?!
O tas padidėjęs suvartojimas veikiausiai yra dėl labai objektyvių
priežasčių. Pas jus bendrija? Ir užpernai tikrai reguliuodavo tas pats
dėdė, kaip ir pernai? Ar vis dėl to dėdė pasikeitė, patys maklių
prisidarė, tik idiotai, kurie kaltina VE apie jiems įkištą šilumą ir
didžiausią sąmokslą mieste, nebesugeba suprasti, kas iš tikrųjų yra
atsakingas ir kaltas...?
Tęsiant apie gana kvailą sumanymą nupjauti radiatorius laiptinėse. Tai
gal dar reikėjo laiptinių langus išdaužyti, kad šilumai nebūtų pagundos
toje laiptinėje susikaupti ir tokiu būdų ji nebūtų prarandama? Ar labai
daug reikia proto statybininkui suvokti, kad didesnė temperatūra
laiptinėse — mažesni pačių butų ir vamzdynų šilumos nuostoliai į ją.
Paėmei šilumą iš laiptinės ir iškarto tos dalies netekai iš visų butų ir
vamzdynų; bendras šilumos (suvartojimo) balansas nepakito.
Ir, tikėtina, nupjovus radiatorius, buvo išbalansuota viso namo šildymo
sistema. Pirmieji aukštai pradėjo labiau šalti (labiau didėjo šildymo
nuostoliai, nei aukštesniųjų, nes juose ir taip yra šilčiau (atitinkamai
ir sureguliuota šildymo sistema), tai visai nenuostabu, kad sprendžiant
pagal jų butų temperatūrą (ir skundus), teko padidinti šildymą, visumoje
kiek peršildant viršutinius aukštus.
Tai išsiplėsk, papasakok dar apie šildymo sistemos „rekonstrukciją“...