Tema: Re: Trimerio garantija - ar galiu as ji grazinti ?
Autorius: Kobra
Data: 2011-07-14 13:25:33
jus ziurite vartotoju teises, bet yra ir pardavejo teises. jei kiekvienas,
kuriam sugedo garantiniu laikotarpiuy irenginys su vidaus degimo varikliu
grazintu irengini tik panorejes, tai parduotuvese butu vien deveti daiktai.
pazistamas buvo sudares sutarti su senukais del garantinio remonto atlikimo
sodo misko technikai. matytumet, kiek to rpekybos centru sroto atveza i
garantini. taciau jo nekeicia, o remontuoja. kazin kodel? nieks nezino
vartotoju teisiu, tik keli gudruciai is newsu... as taip pat esu grazines
dvejus nekokybiskus batus, taciau su technika kitaip.