Tema: Re: Trimerio garantija - ar galiu as ji grazinti ?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-07-13 15:20:28
na jie autorizuotas garantinis centras, tai jei jie negali ardyti tai kas
gali ardyti ? bent as kaip supratau is pokalbio su vartotoju teisemis, kad
kol nebus rasto kad gedimas del tokios ir tokios priezasties nieko nebus...
as gyvenu Kaune, tai man vesti i Siaulius tik del to neapsimoka... ziuresiu
ka jei parasys tame akte. dar santera sake kad tokio tipo prekes
negrazinamos, tipo toks istatymas yra ir isskirti jie, bet as kaip suprantu
jie maiso ta atveji kad kai nepatiko spalva ar panasiai, o cia gedimas