Tema: Re: Trimerio garantija - ar galiu as ji grazinti ?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-07-12 16:56:31
pamenu ir as ta posta.. tada buvo kaip tik ermitaze -25% tai ir susigundziau
tuo Al-ko, juo labiau tai kaip ir kinietis su garantija... kainavo 450lt
lietuvisku. siaip bent mano poreikiams jis per silpnas (0.85kw) - stora
zolia  ima sunkiai per kelis kartus, apie ta krumu diska tai is vis
nekalbu.... na tai eiline pamoka kad neverta taupus 2 kart moka :)