Tema: Re: Vandens šildymas bute be šilto vandens
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-04-23 11:29:18
tiek giliai nesidomejau, bet tai nesunku paciam pasiskaiciuoti. tu jau zinai
ko tau reikia: 120L elektrinio boilerio. perziuri kas ka siulo: drazice,
ariston, tatramat, gorenje na ir t.t. ir atkreipi demesi i silumos
nuostolius per 24h, kartais tai vadinama temperaturos palaikymo sanaudomis
ir t.t. na cia tik gramatika, bet esme aiski manau ir sulygini, kuo maziau
tuo geriau. kitu "efektyvumo" rodikliu nera, tenai visur yra 100%, na kas
nors uzgincys, cia paskutiniu metu lankosi daug fizikos mokslu daktaru ir
pasakyks, kad teno efektyvumas yra 99,5%. temperaturos kilimo laikas
priklauos grynai tik nuo teno galingumo. o daugiau as nzn kuom galima butu
tuos boilerius lyginti.