Tema: Re: Vandens šildymas bute be šilto vandens
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-04-22 23:07:12
del boilerio dydzio tai dar reikia atsizvelgti i karsto vandens naudojimo
iprocius, jeigu jie kasdiena yra tokie patys, t.y. dusas indai, indai dusas
tai jo sunaudojant 3 kubus/men 120L boilerio per akis, bet jeigu tarkim
pentkadienis yra banyj den, o visomis kitomis dienomis tik bliudai
skalaujami tai tada reikia arba iprocius keisti, arba boilerio didesnio
ieskotis.