Tema: Re: Vandens šildymas bute be šilto vandens
Autorius: Rimokas
Data: 2011-04-22 14:42:13
   O tai kiek seimynos ? Tokio pat dydzio Drazice boileris . Pas mane 2
suauge ir 1 paauglys ( 14 m ) , tai 200 ltr per akis net visiems 3 po dusu
nusipraust ir dienos buiciai . Sildausi tik lengvatiniu tarifu . Pajungta
per rele , kad darbo dienom tik naktimis ir savaitgaliais . Siaip visai
patenkintas tokiu sprendimu .

> bet siaip pas mane 200 litru boileris, tai visas uzsyla nuo elektros iki
> eko temperatiuros (apie 55 laipsniai) per mazdaug 6 valandas (2 kw tenas)
> tai yra beveik visa nakti naktiniu tarifu sildo

 P.S. Netycia jums replikavau asmeniskai , Vytautai . Nekreipkit demesio ...
:-)