Tema: Re: Vandens šildymas bute be šilto vandens
Autorius: T:\)
Data: 2011-04-22 12:29:07
o kam tam tenui pastoviai veikti???
Praktikoje du variantai siek tiek didesnis boileris ir per taimeri jungiamas i elektra tik naktiniu tarifu. Kitas variantas jungtas boileris i rozete be jokio taimerio ir gali buti pasildomas ir dieniniu ir naktiniu tarifu.
Abiem atvejais boleris nesildo pastoviai, o tik tiek kiek reikia, kad vanduo boileryje paseiktu uzduota temeperatura ir ja palaikytu. Jei neatsizvelgtumem i silumos nuostolius del boilerio izliacijos, tai abiem atvejias (ar tik naktiniu ar misriu tarifu) elektros sunaudojimas pasildyti 100 litru vandens (nuo/iki tokios pat temperaturos) bus vienodas. Cia tik taupymas, kai turi naktini tarifa, kad gali pasildyti pigesniu tarifu.
O siaip statai boileri 100-120 l ir nesuki sau galvos. Ir ekonomiska ir komfortiska. Momentiniai sildytuvai reikia daug elektros galingumo, o ir komforto girdejau nedaug. Su dujine kolonele daug nesusidures, bet jei +- kaip sovietines koloneles, tai nezavi (uzkalkedavo, uzia, srautas netolygus, reikia kamino).

T:)