Tema: Re: Vandens šildymas bute be šilto vandens
Autorius: Maumas
Data: 2011-04-22 19:54:38
Na kaip supratau su mano poreikiais reikia rinktis 120L boileri su gera
silumos izoliacija, programuojama kad sildytusi naktimis ir statytis dvieju
tarifu skaitikli. Dabar rizikuodamas pradeti religini kara noriu paklausti
tokio dalyko: koki boileri geriau rinktis ir kodel? Pinigu aisku nesinori
moketi uz nezinia, o zymios markes jei is to nera praktines naudos tai man
nelabai svarbios, nes ne pasigirti draugams pirkciau :)