Tema: Re: Vandens šildymas bute be šilto vandens
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-04-22 22:42:47
kiek ziurejau default izoliacija 40-50mm poliuretano putos. ir manau
neveltui toks storis pasirinktas visu (man zinomu) firmu, tai yra optimalu!
firma siulyciau rinkis pagal garantini laikotarpi, kuo ilgesnis tuo geriau,
tik reikia ziureti, kad nebutu visokiu isimciu ir t.t. uz ka po to tu pats
butum kaltas ir dar turetum jiems primoketi, kad sugadinai toki gera
boileri.
jeigu randiesi kur netoli klp, kreipkis padesiu.