Tema: Re: Akumuliatorinis greztuvas Li-ion vs NI-MH
Autorius: Ostapas
Data: 2011-04-06 21:19:59
Paprieštarausiu: man kaip tik geriausiai iš visų čiupinėtų prilipo svorio
centras. Kažkuriam sukėjui su Li-ion akumu apačioj svorio buvo per mažai
(nesmagiai gulėjo rankoj sukant 100'inius medvaržčius), o kažkoks einhelis
už pigiai buvo sunkiai nulaikomas dėl sunkaus akumo.
Reverso jungiklis visai geroj vietoj - man kliūva mažiausiai iš visų
čiupinėtų panašių įrankių (tame tarpe ir šiaip drėlių). dar nebuvo
pasitaikę, kad užkliūtų ir netyčia perjungčiau.
Aš tik mėgėjas  jei ką (dar tik treti statybos metai ūkio būdu:))), ir čia
tik mano subjektyvi nuomonė :)