Tema: Re: Akumuliatorinis greztuvas Li-ion vs NI-MH
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-04-05 10:38:21
Pas atstovus - "UAB Hardim" Vilniuje rasi daug platesni pasirinkima, o pasiploninus liezuvi, dar ir nuolaidu issimusi.
http://imones.balsas.lt/imone/hardim-bendra-lietuvos-ir-didziosios-britanijos-imone-uab-110664036

Mapse: http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=583525;6066105;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=583527,6066095&z=2000&lrs=vector,stops,zebra,vector_2_5d

Aptarnavimas ir atsargines dalys, sakyciau brangoki sitam brandui.