Tema: Re: Akumuliatorinis greztuvas Li-ion vs NI-MH
Autorius: E=mc^2
Data: 2011-03-31 08:08:55
Prie statinio imk su paprastais akumais, bet butu gerai kad komplekte bent 2
butu. vienas kraunasi, antra naudoji.

Pats isigijes bosh psr su Li jonu akumu. Pliusas tas kad po 2-3 menesiu
stovejimo nei viena akumo palka neishsikrove. Isukau medvarzti ir vel
palikau 2-3 menesiams. po to laiko akume tiek pat palku kaip ir buvo.

--
E=mc^2

www.e-juvelyrika.lt
www.it-zona.lt