Tema: Re: Akumuliatorinis greztuvas Li-ion vs NI-MH
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-04-05 14:24:29
Ten buvau nuneses Bl. & Decker suktuva remontui, ilgai kazka dare, nervai truko, pasibariau, paskui isaiskejo, kad ju pagrindinis remontininkas ligoninej gulejo, snekejausi su vadovaujanciu vyruku, gal kaltas pasijuto, bet man DeWalt bulgarke pigiau pardave, negu Senukuose per akcijos laikotarpi buvo. Turi jie ten rezervo kainoms...