Tema: Re: Akumuliatorinis greztuvas Li-ion vs NI-MH
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-04-01 01:42:17
Pakomentuosiu tik apie elektrine drele. Kazkaip labai ten kaina uzlenkta. Raso 347LT - 60
proc... bus 139LT
Drele zalia 550W. Suprask namu naudojimui.
Senukuose be akcijos uz 219 galima paimti Bosch melyna (profesionalams) 600W galingumo su
rankomis uzverziamu metaliniu spindeliu. O uz 189 galima paimti 600W galingumo zalia Bosch
drele.
Man atrodo, kad IKI niekas neperka tu lipdukiniu daiktu. Jau bene 3 ar 4 karta siais
metais pratesiama akcija. Is pradziu buvo nesvietiskai brangus puodu komplektai, dabar
dreles su uzkelta kaina