Tema: Re: Akumuliatorinis greztuvas Li-ion vs NI-MH
Autorius: Arvydasius <arvydasius @ gmail.com>
Data: 2011-04-05 10:35:31
Tai vat ir aš manau, kad turėtų būti geras kainos/kokybės santykis. Turėjau
SKIL su dviem akumais, tai lygiai po dviejų metų numirė abu akumai.

"Arj"  wrote in message news:ineg3p$ilb$1@trimpas.omnitel.net...

saip nenaudojau, bet manau neblogas - pati "dewalt" marke laikoma labai
nebloga, panasiai kaip makita/melynas boshas.
Kaina irgi labai normali - nieko labai geresnio negausi, nebent akciju
vaikysiesi - tada gali rasti kazka geresnio, bet
ziurek pusmeti teks laukti :)

Saip gali rankoj palaikyti - asmeniskai man kazkaip nelabai patiko kaip
dewaltas rankoj guli - toks kazkaip lyg labai
plonas kotas, o suktukas sunkus - neiprasta, bet manau pripratus turetu buti
ok. :)