Tema: Re: burzuikes pajungimas
Autorius: Sail
Data: 2011-01-18 08:25:42
Pas mane buvo analogiskai, su pecium buvo negerai. Galingas zidinys
radikaliai pakeite situacija. Dabar zinai, kad nors kamabary bus +8, bet
sedi sau atkises kojas i zidini, pasiimi cerkele ir ziuri sau i ezera. Visai
kitas malonumas. Va ir dabar mastau, reiktu savaitgali kada su nakvyne
uzsukti, gal pirti iskurenciau, vis prasiblaskymas butu.

O vandens pas mane isvis skaityk nera, bet ezeras uz 15 metru, tai kaip ir
viskas tvarkoj.

Grindis gal ir gerai apsiltinti, o ka det zadi? Vata netinka, gal
polistirolas? Peles ziema labai megsta kur silciau.