Tema: Re: burzuikes pajungimas
Autorius: bzik
Data: 2011-01-17 16:51:01
ziema beveik nevaziuojam del mineto ilgo peciaus isilimo. Siemet lupsiu grindis ir bandysiu kazkiek siltint, nes pagrindinis saltis nuo isalusio grunto. Seniau sezona pratempdavom iki nauju metu, bet dabar jau tingisi vargt be patogumu (vanduo atjungtas ir pan.), todel nuo lapkricio pr. iki kovo-balandzio uzsukam situacijos patikrinimui.
Blogiausiu atveju parduosiu ir imsiu galingesni. Arba galingesni is namo pervesiu, nes ne pagrindiniam sildymui 10kw nebutini.