Tema: Re: burzuikes pajungimas
Autorius: Sail
Data: 2011-01-17 14:23:54
Vamzdi butinai isidek, jei tik gali. Per tavo gyvenima jis manau nesurudys,
ir kondensato vargu ar ten labai rasi. Dar ziurint kaip kurensi, bet kadangi
pirkai maza - varysi pilnu galingumu garantuotai. Tai is kur ten
kondensatas.

Is praktikos, tai kaimo troboj turiu ir didziule zidinio kapsule (be
apdailos, ikisau i seno zidinio vieta), ir malkini peciu.
Zidinys pakelia temperatura greitai, labai patogu, kai sezonas dar ne per
saltas. O ziema jau kuriu abu, krosnis kaista daug leciau, bet ilgiau sala.