Tema: Re: burzuikes pajungimas
Autorius: Sail
Data: 2011-01-17 09:55:59
Imho 125 mazas diametras, uzsikimsines pastoviai. Idomi burzuike, D125 tai
kazkokia mikroskopine turetu but?
Deciau indekla didesni su perejimu.
Gal but pasidaryciau indekla is juodo metalo dumtraukio vamzdziu, argi
nerzaveike butina? Kamino skyle tarsi leidzia? pvz D160 juodo metalo
vamdziai butu pats tas.

Bet cia mano kuklia nuomone, ne daugiau.