Tema: Re: burzuikes pajungimas
Autorius: bzik
Data: 2011-01-17 14:05:21
kaip pasiseks :) pusmetis pirsto sanarys skauda, kai stora 5m lenta nusprudo ir refleksiskai ja griebdamas vienu pirstu uzkabinau

del pajungimo viskas daugmaz aisku - teko montuotis plienini. Tik cia buvo kiti kriterijai ir imta kas priklauso, o ne bandant prasisukt paprasciau. Aisku gali kist vamzdi i kamina, nesukant galvos del ideklo. Bet burzuike dirbs efektyviau uz malkini peciu ir kondensato tikimybe didesne, todel nesinori imtis permurijimo ateity