Tema: Re: burzuikes pajungimas
Autorius: Sail
Data: 2011-01-17 13:23:02
Fasonines dalys priklausys nuo kokrecios situacijos, ar jungimas is sono, ar
is apacios. Greiciausiai jungsi is sono.

Tada is anksto issipjauni vamzdyje skyle, ir prisitaikai, kad soninis
vamzdis D125 i ja ilistu. Tada, ileides idekla, ta D125 arba prikniedysi
nerudyjamo plieno kniedem, arba privirinsi, jei su tuo aparatu draugauji.

Jeigu kamino apacioj yra pravala, tada privirink vamzdzio gale kelis
armaturos strypus, kad vamzdis iki apacios nenusileistu ir pravalos
neuzdengtu.

Pats kisimas i kamina tai cia sexy dalykas. Kazkada mokinys keliau antena,
ir turejau 6 m vamzdi istatyti i kita, kuris buvo pritvirtintas prie namo
sienos. Iki siol ta jausma pamenu - viena klaida ir leki nuo stogo. Bet
nesuklydom.

Vienu zodziu, daug variantu.