Tema: Re: APSAUGOS POLICIJA... BÛTI/NEBÛTI?
Autorius: bzik
Data: 2011-01-04 14:28:01
privatininkai gali ir tarpusavy tai daro. Privatininkas negali tiesiogiai sudaryt sutarties su realiai reaguojanciu vietines policijos padaliniu be apsaugos policijos dalyvavimo.
Tavo minima gera kokybe uz maza kaina taip pat kelia abejones veiklos skaidrumu, nes privatininkas turi islaikyt ekipazus ir struktura nors su minimaliu uzdarbiu. Idomu kaip policijai dar pavyksta uzdirbt :) Dabartines apsaugos kainos yra numustos iki minimumo = isgyvenimui reikia imtis daugiau objektu. Rezultate juos aptarnaus tas pats 1 ekipazas, kuri stengiamasi islaikyt, o ne 2, nes klientu daugiau. Ir vietoj 2 apsauginiu ekipaze vazineja 1, vis maziau spedamas i sutartyje nustatyta reagavimo laika. Tokia jau lietuviska verslo specifika - mazinkim kainas, kad perimt klientus :)