Tema: Re: APSAUGOS POLICIJA... B?TI/NEB?TI?
Autorius: bzik
Data: 2011-01-04 10:53:59
ir turedamas visa info apie uzsakova gali pasiulyt savo paslaugas tiesiogiai, nes paprastai pareikalaujama visų duomenų dar sutarties derinimo metu :)
Policija gali turėt padalinį, kuris nustato paslaugų teikimo komercinėmis sąlygomis taisykles, kuri koordinuoja objektų paskirstymą. Viskas ok.
Ne ok, kai pati policija vykdo komercinį reagavimą. Pvz. viešųjų pirkimų projektai. Jei apsaugos policija teikia pasiūlymą, ji negali teikti paslaugos kitam konkurso dalyviui. Eliminuojami visi regioniniai objektai. Plius nustatoma, kad kažkokiam miestely reikia atvykt ne vėliau, kaip per 5 min.
Arba užsakovui pasiūloma kaina, kuri akivaizdžiai palieka jį paskutinėje vietoje, pvz. paskaičiuojamas mokestis pagal plotą, o patys pasiūlo už minimalų abonentinį.