Tema: Re: APSAUGOS POLICIJA... BŪTI/NEBŪTI?
Autorius: Arj
Data: 2011-01-04 11:34:09
svyturiukai labai gerai kad bet kam neleidzia. Jei butu "visiems vienodos salygos", tai as visai nieko pries buciau
istaigti apsaugos firma, apsiimti saugoti savo namus, darba, ir dar megstama kabaka, gauti melynus svyturiukus, ir
vaziuoti kada man reikia per pika is kaboko namo su svytureliais pagal zmonos iskvietima :)