Tema: Re: APSAUGOS POLICIJA... BÛTI/NEBÛTI?
Autorius: vaidas100
Data: 2011-01-03 18:09:22
On 2011.01.03 16:43, KEdas wrote:
> Privačios struktūros. Tik gal brangiau, nei tai darė visuomenės
> išlaikoma policija, kuri iš esmės dempingavo paslaugos kainą.

Mano žiniomis apsaugos policija iš biudžeto gauna mažiau nei duoda.
O policija už iškvietimus gauna pinigų iš apsaugos policijos,
kaip ir iš kitų saugos tarnybų.
Buvo geras pvz. kai pas mane ir pas mano kaimyną atsitiktinai suveikė
vienu metu signalizacijos, atvažiavo 1 policijos ekipažas, nors saugos
tarnybos skirtingos.

Privačiomis saugos tarnybomis nepasitikiu (paranoja dėl info
nutekėjimo/naudojimo).

Beto niekas rimtai nežiūri į geltonus švyturėlius.
N kartų mačiau kaip kamštyje stovi saugos tarnybų automobiliai su
įjungtais švyturėliais.
Aš ir pats nuo nuotaikos priklausomai duočiau jiems kelią arba ne :)
Šiaip nelabai jie skiriasi nuo kelininkų, šiukšlininkų ir t. t.

Požiūris į policijos pareigūnus kitoks nei į paprastus berniukus su
"specūrom".
Susimušus su statybininkais ar su privačios saugos tarnybos
apsaugininiais turbūt būtų panašios pasekmės,
o va su policija jau kita kalba.

Beje kaimynas moka 52 Lt privatininkams, o aš 72 Lt apsaugos policijai,
ta prasme dempingo neįžiūriu :)