Tema: Re: APSAUGOS POLICIJA... BŪTI/NEBŪTI?
Autorius: S
Data: 2011-01-04 13:12:07
O kodel tada tik policija juos turi, bet uz apsauga ima pinigus - tai arba
tegul atsisako svyturiuku apsaugos funkcijai, o jei jau saugo,  tai tegul
saugo visus uz dyka, kas jiems is principo ir turetu priklausyti.
Juk policija turi uztikrinti musu sauguma - tai jie galetu teikti apsaugos
funkcijas nemokamai ta pasme zmones isiveda apsaugos sistemas ir nemokamai
prie policijos pulto jas prijungia. Policijai dar paprasciau butu vagis
gaudyti ;-)