Tema: Re: Senu daugiabuciu fasadu dazymas
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-06 20:55:42
Visa fasada! Apziurejau daugiabuti , kuri jie jau daze. Siaip , atsirado daili tolygi spalva, gumuotas toks (silikoninis) pavirsius. Del dailumo ir daro ispudi. Vanduo atsoka nuo tokio pavirsiaus. Sako-skiedzia kiek vandeniu ir dazo. Tik sakau-kazin kiek tas gerai? Fasadas tarsi politilenu aptrauktas, tad radus kur vandeniui isiskverbti, pastarasis isdziut gales tik i buto puse. Ar klystu? Svarbiausia-niekur nerandu to A1 , nei kas gamina, nei kuo skiest rekomenduoja, nei kiek veiksminguma garantuoja. Hermetikas siulems ir vsio!