Tema: Re: Senu daugiabuciu fasadu dazymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-06 15:48:47
Imanoma. Kreipies rastu:

"Gerb imone, prasom nurodyti, ar Jusu siulomas remontas yra butinas namo
bukles islaikymui. Jei taip - kuo remiantis ir kas tai nustate. Jei remontas
butinas (abejoju, kad iki to prieis) - prasau paaiskinti, kodel pasirinktas
kazkoks trenktas remonto budas ir kokios problemos bus issprestos atlikus
siuos darbus. Jei darbai atliekami tik seipsau, nes bus graziau ir labaiu
dziugins, noriu informuoti, kad man pohuj, ka jus ten susitaret su 91 proc.
lochu. CK aiskiai nurodo - ash privalau padengti tik islaidos, kurios yra
butinos. Todel informuoju, kad jei darbai, nors ir nebutini, bus atliekami
naudojant tokias medziagas, kurias gamintojas numate tokiam reikalui ir
nebus blogiau - darykit, leidziu. Locham susimoket irgi leidziu. Taciau
moket uz tai, kas nebutina nezadu ir prasau saskaitu man uz tai nesiusti.
Todel prasau isbraukt mane ish lochu saraso ir apie tai informuoti rastu.
Neinformavus iki ryt vakarienes, laikysiu, kad esu isbrauktas. Buciuoju,
visada Jusu Gintas."

"Gintas"  wrote in message news:idiope$qds$1@trimpas.omnitel.net...

namas nepriklauso bendrijai, o nama admininstruojanti imone atsiunte:
"51proc. gyventoju sutikus-pavasari pradedam darbus. Skola mums ismokesit
per du metus" Tad daugelis ir nesuka galvos, nes iprasta manyt, kad skolos
grazinti nereiks :) Ar imanoma vienisam mohikanui siaustis pries
adminstruojancios imones atsiunciamas saskaitas?