Tema: Re: Senu daugiabuciu fasadu dazymas
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-12-06 14:56:23
del kvepuojancio fasado tai galiu pasakyti tai yra paroc ir kitu akmens
vatos gamintoju ismyslas, reikia gi zmones itikinti, kodel jie turetu pirkti
1,5-2k brangesne negu polistirolis akmens vata. jeigu fasadas kvepuotu kaip
tai visi isivaizduoja, namuose butu saldytuvas. tam pagrindimui berods kauno
silo saite buvo straipsnis is vgtu ar ktu atliktu tyrimu.
del viso fasado sanadrinimo tai negaliu pasakyti, nesu baiges profkes tik
universisteta, juru technikos fakulteta :)
siaip jeigu yra problemu del fasado tai jis turetu buti apdirbamas tam
tikamomis priemonemis, tinkas ir etc., o ne hermetikais, na bet cia mano
neisprususio zmogaus nuomone.